Oferta de feina: atenció a la botiga
LLOC DE TREBALL
Volem incorporar una nova persona a l’equip de treball que s’encarregui bàsicament de l’atenció als visitants de la botiga, ajudant a trobar o seleccionar el producte o llibre que els interessi. També s’encarregarà de la gestió del comandes rebudes de proveïdors, de la seva col·locació a la botiga i/o magatzem, i de la cura de l’exposició dels productes i llibres.
La tasca es desenvoluparà a la botiga de Barcelona de dilluns o dimarts a dissabtes al matí.
- Coneixement avançat de l’Office, Outlook i eines habituals d’internet
- Nivell alt oral i escrit del català i el castellà
- Nivell mig d’anglès parlat i llegit
- Es considera imprescindible que el candidat tingui interès i experiència amb les activitats naturalistes i el seu coneixement dels llibres i equipament per al naturalista. Es valorarà positivament haver cursat estudis de grau mig o superior de biologia, ciències ambientals, gestió forestal o de fauna o tenir experiència professional en guiatges de natura, seguiments faunístics, ornitologia, etcètera.
- Es valorarà positivament l’experiència prèvia en l’atenció al públic i el tracte amb clients a botigues o en altres tipus de negoci amb relació amb la natura
CONDICIONS
T'INTERESSA?
PROCÉS DE SELECCIÓ
INCORPORACIÓ


