Si no pots veure bé aquesta newsletter clica aquí Us fem arribar aquesta selecció de llibres que inclou també ofertes que us poden interessar. Us informem també que han aparegut dos nous desplegables de Plego: l'abellerol i el pinsà borroner, amb el que s'amplia la seva ja important col·lecció. Finalment, us convidem a que visiteu el resum oficial de Delta Birding Festival 2021. Els llibres seleccionats són: AVETIMOLOGIA. EL ORIGEN DE LOS NOMBRES DE LAS AVES DE EUROPA Després de l'èxit de la primera part del llibre que l'autor va publicar a finals de l'any 2019. Entra ara per la porta gran el volum complet que afegeix, respecte a l'anterior, les aus passeriformes. La primera edició, que es va exhaurir ràpidament, era una recopilació de l'origen dels noms de les aus Ibèriques en català, castellà, gallec, èuscar, anglès, francès i alemany, així com el nom grecollatí de les 266 espècies de la regió paleàrtica acompanyades en alguns casos de fotografies.
FEATHERS. AN IDENTIFICATION GUIDE TO THE FEATHERS OF WESTERN BIRDS
Finalment ha sortit publicada la traducció del llibre Identifier les plumes des oiseaux d'Europes Occidentale de l'any 2017 sota el segell de Delachaux et Niestlé. Descriu les plomes de més de 400 espècies i presenta una clau innovadora per reconèixer les plomes de les aus europees. És d'agrair el gran format del llibre, ja que permet mostrar les plomes amb gran detall. CENANDO CON DARWIN Novetat en coberta rústica d'aquest llibre que és un gran banquet d'informació. Aprofundeix amb entusiasme en com la selecció natural té un impacte en els aliments bàsics contemporanis. Deixa la sensació d'haver assistit a un bon sopar on els amants del menjar, els historiadors i els científics comparteixen temes relacionats amb ell. Des del primer plat d'ostres fins al glop final de vi, cada mossegada d'informació mostra relacions entre els canvis genètics, l'especiació i, de vegades, fins i tot el futur del planeta.
PRINCIPIOS INTEGRALES DE ZOOLOGÍA Tractat de zoologia que ja porta 18 edicions. Els seus continguts són bàsicament acadèmics i es van renovant en cada nova edició. Els autors aporten la seva experiència real en la descripció de la diversitat de la vida animal i de les fascinants adaptacions que permeten als animals ocupar els múltiples nínxols ecològics existents. Té una acurada organització dels continguts. ![]() Volem també recordar-vos alguns llibres dels quals tenim oferta, per si creieu interessant aprofitar-la. Si feu la reserva d'un llibre encara no publicat el cobrament no es farà fins que el llibre no estigui disponible, a no ser que ens indiqueu el contrari, a excepció de l'atles d'ocells de Catalunya que sí es fa el cobrament. 35,00 ' OFERTA: 31,50 ' 34,30 ' OFERTA: 31,00 ' 42,00 ' OFERTA: 35,00 ' 62,10 ' OFERTA: 55,90 ' 38,60 ' OFERTA: 35,20 ' 54,00 ' OFERTA: 45,00 ' |
Newsletter de novedades editoriales, recomendaciones y reseñas de libros, nuevos productos y ofertas de equipamiento, óptica y la naturaleza en tu jardín.
¡Suscríbete!