PERÒ JO SÓC UN ÓS!

Tashlin F.

  • L0024384
  • Editorial: Viena Edicions
  • ISBN: 9788483307274
  • Año de publicación: 2013
  • Páginas: 55
  • Idioma: Catalán
  • Tipo de encuadernación: Tapa dura
  • Tamaño: 222 x 150 mm
  • Peso: 500 g.
13,50€13,23€IVA incluido
6 Puntos Oryx

Añadir a la cesta
Fa molt de temps un ós va anar cap a la seva cova per passar-hi els mesos d'hivern dormint, com fan sempre els óssos. I quan es va despertar, a principi de primavera, es va trobar que els arbres havien desaparegut, l'herba havia desaparegut, les flors havien desparegut... i al seu lloc hi havia una fàbrica!
En aquell moment va aparèixer el capatàs i li va dir: "Ep, tu, a treballar" "Però és que jo no treballo aquí -va dir l'ós-. Jo sóc un ós". I l'home es va petar de riure: "Ves quina excusa! Tu el que ets és un gamarús que no s'ha afaitat i que duu un abric de pells". Per sort, aquest ós era molt tossut... i, sobretot, no era un gamarús!

Productos recomendados

KÓNIK EL ESQUIMAL.

Editorial: Salvatella
9,40€9,21€
kÓnik el esquimal.

L'ARBRE DE LES FULLES DIN A-4

Editorial: Kalandraka
13,00€12,74€
l\'arbre de les fulles din a-4

MARA Y EL ENIGMA DEL LITORAL

Editorial: Siete Olas
11,90€11,66€
mara y el enigma del litoral

ENDEVINALLES. ANIMALS

Editorial: La Galera
7,00€6,86€
endevinalles. animals

¿Quieres subscribirte a nuestra newsletter?

Newsletter de novedades editoriales, recomendaciones y reseñas de libros, nuevos productos y ofertas de equipamiento, óptica y la naturaleza en tu jardín.

¡Suscríbete!