FLORA I FAUNA DEL PARC NATURAL SERRA DE COLLSEROLA

Llobet T., Llimona F.

  • L0034555
  • Editorial: Cossetània
  • ISBN: 9788413564524
  • Año de publicación: 2025
  • Páginas: 160
  • Idioma: Catalán
  • Tipo de encuadernación: Tapa blanda o rústica
  • Tamaño: 200 x 130 mm
  • Peso: 296 g.
Más vendidos
18,00€17,64€IVA incluido
9 Puntos Oryx

Añadir a la cesta

Aquesta guia convida a descobrir la rica biodiversitat del Parc Natural de la Serra de Collserola de forma visual i amena. Hi ha una tria acurada de les espècies d'animals, plantes i fongs més comunes, representatives i singulars de la serra.
Els més de 1.000 dibuixos de Toni Llobet ilolustren un total de 805 espècies de flora i fauna. Han estat seleccionades pel biòleg Francesc Llimona, expert coneixedor de l'espai natural i l'autor també dels textos. La guia inclou una introducció al Parc Natural i als seus ambients, seguida de més de 100 làmines que abasten des de molses i líquens fins a senglars i teixons, representats fidelment, a escala i amb un munt d'informació detallada sobre el seu hàbitat, abundància i presència al llarg de l'any.
El de Collserola és el primer títol d'una sèrie de guies renovada, ampliada i actualitzada, amb vocació d'abastar el conjunt d'espais naturals protegits del país.


¿Quieres subscribirte a nuestra newsletter?

Newsletter de novedades editoriales, recomendaciones y reseñas de libros, nuevos productos y ofertas de equipamiento, óptica y la naturaleza en tu jardín.

¡Suscríbete!