EXPLORANT EL MAPA. AIGUAMOLLS DE L'EMPORDÀ

Fontdevila E., Fontdevila O.

  • L0034157
  • L0034157
  • Publisher: Cossetània
  • ISBN: 9788413563893
  • Year of publication: 2024
  • Pages: 14
  • Language: Catalán
  • Binding type: Desplegable
  • Size: 205 x 120 mm
  • Weight: 20 g.
6,00€ 6,00€ VAT included
  • Write a comment
Shared
Una guia desplegable per a tota la família per aprendre a identificar 60 espècies d'ocells.
Els Aiguamolls de l Empordà representen una de les zones humides més importants de Catalunya i acullen una diversitat impressionant d aus.
Milers d ocells, incloent espècies migratòries com ànecs flamencs o inclús alguna au tropical, s apleguen en aquest indret. El parc és ple d estanys i llacunes i, des dels molts observatoris i aguaits que trobaràs al llarg del camí, es poden observar tants ocells com es vulgui.
En aquesta guia hi ha una selecció de 60 espècies d ocells pròpies dels Aiguamolls de l Empordà, algunes més fàcils de veure i d altres que suposen un autèntic repte, però que cal conèixer.
Ideal per calcular el nivell d ornitòleg! Aquesta guia permet descobrir una pila d espècies tot sumant experiència pel camí.

Questions about the product

There are no questions about this product

Product Inquiry

Recommended products
Marca Geoplaneta




Top
Menu 0,00€
Mi cesta (0 productos)