COL·LECTIU EIXARCOLANT. TOMÀQUET LLARG (SOLANUM LYCOPERSICUM). LLAVORS DE VARIETATS AGRÍCOLES TRADICIONALS

3,50€ 3,50€ VAT included
  • Write a comment
Shared
Col lectiu Eixarcolant, posa a l abast de tothom llavors d espècies silvestres comestibles, varietats agrícoles tradicionals, i ornamentals tradicionals, per tal que de nou siguin cultivades, consumides i comercialitzades. Han de ser una eina de canvi que apropi a un model de producció, distribució i consum d aliments més sostenible i accessible a tothom, basat en la proximitat i en la qualitat, que dignifiqui la feina d agricultores i agricultors i que permeti mantenir la diversitat dels paisatges.
Són llavors cultivades i recol lectades pel Col lectiu Eixarcolant de forma totalment sostenible i respectuosa amb l entorn. I com tot allò que fan, aquest projecte es duu a terme en base l economia social i solidària i el no afany de lucre.
Les llavors van acompanyades d'un "manual d'instruccions" ben clar i ben ampli per tal que cultivar-les sigui d'allò més fàcil i siguin, mai millor dit, llavors de canvi.
TOMÀQUET LLARG
Varietat mitjanament productiva, de fruits allargats, grans, molt plens i carnosos, i amb molt poca llavor. És un tomàquet molt gustós, amb matisos àcids inicials però molt dolç i amb la pell relativament fina. Ideal per consumir en cru, sol amb una mica d oli, en amanides o fins i tot com a fruita. La seva forma allargada és molt característica, i de fet rep també noms com tomàquet bitxo o tomaquet nas de bruixa.

PRODUCTS_FAQS_TITLE

PRODUCTS_FAQS_LIST_NO_DATA

PRODUCTS_FAQS_FORM_TITLE

Recommended products
Marca Geoplaneta




Top
Menu 0,00€
Mi cesta (0 productos)