Si no pots veure bé aquesta newsletter clica aquí Us fem arribar aquest segon butlletí del mes dedicat als llibres i que inclou algunes de les ofertes que tenim activades. Alguns títols ja els tenim disponibles a la llibreria i l'oferta es tancarà aviat. Altres sortiran publicats aviat. Esperem que sigui del vostre interès. Els llibres seleccionats són:
Per què gravar' La paradoxa del so, l'aproximació visual, l'equip, la configuració, el tractament, la trampa de sons i migració nocturna, el cas dels emberícids... Són alguns dels capítols d'aquesta interessant traducció del llibre LES OISEAUX PAR LE SON de Stanislas Wroza, del què fa poc vam presentar el llibre IDENTIFIER LES OISEAUX MIGRATEURS PAR LE SON. Podeu llegir l'entrevista que li vam fer des d'Oryx en català, castellà o anglès al nostre nou BLOG. Nou títol de la sèrie amb 18 fitxes específiques de les espècies nidificants de presència habitual a la Comunitat Valenciana. Cada espècie està il·lustrada mitjançant fotografies en color. Explica la seva biologia, distribució, hàbitat, situació actual i tendència, amenaces i accions de conservació. Graham Upton, professor d'estadística aplicada i gran amant de la natura, reuneix en aquest llibre descripcions dels mètodes més utilitzats per avaluar la mida de les poblacions d'organismes vius i inclou una gran quantitat d'exemples per il·lustrar-los. Té l'habilitat de presentar a la primera part una explicació molt bàsica dels termes estadístics que sorgiran posteriorment. Això facilita molt l'ús del llibre als que s'inicien en aquest tema. Alfred L. Rosenberger tracta en aquest llibre l'evolució i la biodiversitat entre els primats d'Amèrica del Sud i Central, que ara estan en perill d'extinció. Les seves formes de vida, els fòssils, els tipus de dents, les adaptacions, la mida del cervell, l'organització social i molt més, a més de sintetitzar dècades de treball de camp i investigació de laboratori i museu, realitzada per científics de tot el món. Experiments amb líquens que s'envien a l'espai, micelis que es comporten com xarxes neuronals, plantes del gènere Monotropa que han abandonat la fotosíntesi per a desenvolupar una activitat micorrízica i molts exemples més en aquest llibre àmpliament documentat, demostren el fonamental que són els fongs per a la sostenibilitat del planeta. ![]() Volem també recordar-vos alguns llibres dels quals tenim oferta de prepublicació. Si feu la reserva d'un llibre encara no publicat, el cobrament no es farà fins que el llibre no estigui disponible, a no ser que ens indiqueu el contrari. 90,00 ' OFERTA: 70,00 ' TAPA TOVA 48,00 ' OFERTA: 43,00 ' 134,00 ' OFERTA: 123,50 ' 37,80 ' OFERTA: 34,02 ' 32,00 ' OFERTA: 28,00 ' 45,90 ' OFERTA: 39,00 ' 40,00 ' OFERTA: 20,00 ' 40,00 ' OFERTA: 20,00 ' 40,00 ' OFERTA: 20,00 ' |
Newsletter with editorial news, book recommendations and reviews, new products and offers on equipment, optics and nature in your garden.
Subscribe