ORYX, LA REVISTA DE L\'AMANT DE LA NATURA. NÚMERO 03. Versió impresa en català.

  • L1100011
  • L1100011
  • Publisher: REVISTA ORYX
  • Year of publication: 2025
  • Pages: 84
  • Language: Catalán
  • Binding type: Magazine
  • Size: 250x190 mm
  • Weight: 260 g.
Recommended
5,95€ 7,95€ 5,95€ VAT included
  • Write a comment
Shared

La revista de l’amant de la natura continua i a cada número que editem confirmem que la proposta és ben rebuda i engresca el públic al qual ens dirigim, tant per llegir-la com per col·laborar-hi.
En aquest número, estrenem un nou format d’article, il·lustrat íntegrament amb dibuixos i aquarel·les de l’autor. Unes il·lustracions que havien quedat oblidades en un calaix i que ara han vist la llum acompanyades de la narració d’una experiència viscuda fa trenta anys per un jove naturalista.
I continuant amb l’ànim d’aportar informació inèdita, deixeu-vos seduir per un viatge pels espais naturals menys coneguts d’Extremadura, amb una riquesa natural diferent de la dels llocs més emblemàtics d’aquesta regió merescudament famosa.
També ens sembla excepcional poder conèixer la sorprenent diversitat de colors que la salamandra pren segons la regió de la península Ibèrica on visqui, magistralment il·lustrada per Toni Llobet, així com la biologia, l’ecologia i, fins i tot, la mitologia d’aquest amfibi!


ÍNDEX DEL NÚMERO 03
- La panoràmica
- Viatge a les illes australs de Kerguelen
- sota les ales de l'àguila imperial
- Seguint el rastre de Johana Gil
- Territori art de Blanca Martí
- La veu de Teresa Franquesa
- Les filles del foc
- L'objectiu de Pau Vilanova
- La crida salvatge
- Carnet naturalista: rèptils
- L'aparador d'Oryx
- FotOryx

PRODUCTS_FAQS_TITLE

PRODUCTS_FAQS_LIST_NO_DATA

PRODUCTS_FAQS_FORM_TITLE

Top
Menu 0,00€
Mi cesta (0 productos)