COL·LECTIU EIXARCOLANT. TOMÀQUET DE COPONS (SOLANUM LYCOPERSICUM). LLAVORS DE VARIETATS AGRÍCOLES TRADICIONALS

3,50€3,43€VAT included
1 Oryx point
Add to cart
Col·lectiu Eixarcolant, posa a l'abast de tothom llavors d'espècies silvestres comestibles, varietats agrícoles tradicionals, i ornamentals tradicionals, per tal que de nou siguin cultivades, consumides i comercialitzades. Han de ser una eina de canvi que apropi a un model de producció, distribució i consum d'aliments més sostenible i accessible a tothom, basat en la proximitat i en la qualitat, que dignifiqui la feina d'agricultores i agricultors i que permeti mantenir la diversitat dels paisatges.

Són llavors cultivades i recol·lectades pel Col·lectiu Eixarcolant de forma totalment sostenible i respectuosa amb l'entorn. I com tot allò que fan, aquest projecte es duu a terme en base l'economia social i solidària i el no afany de lucre.

Les llavors van acompanyades d'un "manual d'instruccions" ben clar i ben ampli per tal que cultivar-les sigui d'allò més fàcil i siguin, mai millor dit, llavors de canvi.

Tomàquet de Copons

Es tracta d'una varietat molt dolça i extremadament polimòrfica, amb tres morfologies totalment diferents: tomàquets buits de 4 - 6 cassoles, tomàquets mitjanament buits amb 7 - 10 cassoles (tipus Sant Joan), i tomàquets plens i molt irregulars (amb costelles que han esdevingut plecs). És una varietat molt polivalent, ideal per amanir i tot tipus d'usos, que no s'ha seleccionat per la forma dels fruits sinó pel seu gust.

Recommended products

14,00€13,72€
peluche de cÁrabo / gamarÚs con canto
25,00€24,50€
juego wingspan: expansiÓn europea

Would you like to subscribe to our newsletter?

Newsletter with editorial news, book recommendations and reviews, new products and offers on equipment, optics and nature in your garden.
Subscribe