NO HI HA MALA HERBA. ECOLOGIA I CULTURA AL VOLTANT DE LES PLANTES SILVESTRES COMESTIBLES D'ENTORNS URBANS I PERIURBANS

Marin J.

  • L0030148
  • Publisher: Pol·len Editorial
  • ISBN: 9788486469603
  • Year of publication: 2014
  • Pages: 124
  • Language: Catalán
  • Binding type: Soft cover
  • Size: 210 x 150 mm
  • Weight: 210 g.
15,00€14,70€VAT included
7 Oryx points

Tot allò que la humanitat no ha plantat i creix sense permís és conegut com a tan sols una mala herba. Però aquestes males herbes amaguen un gran potencial culinari i, el més important, una via extremadament valuosa per apropar l'interès per la botànica a aquelles persones desconeixedores de la gran biodiversitat.
Aquest llibre descobreix com trobar-les i els possibles usos populars i les tradicions ancestrals. Per a cada espècie inclou vàries fotografies en color.

Recommended products

19,50€19,11€
the art of mindful birdwatching: reflections on freedom & being
21,00€20,58€
la vida en el campo. saberes y curiosidades para disfrutar fuera de la ciudad

LA VINYA I EL VI A CATALUNYA

Publisher: Angle Editorial
29,00€28,42€
la vinya i el vi a catalunya
20,00€19,60€
la gastronomia dels camins. mÉs de cent receptes de cuina fetes amb plantes boscanes

Would you like to subscribe to our newsletter?

Newsletter with editorial news, book recommendations and reviews, new products and offers on equipment, optics and nature in your garden.
Subscribe