EL CAMÍ DE SANT JAUME. CAMINO DE SANTIAGO DES DE MONTSERRAT PER LLEIDA, ZARAGOZA, TUDELA, LOGROÑO I EL CAMÍ FRANCÈS

  • L0031379
  • Publisher: Amics del Camí de Sant Jaume
  • ISBN: 9788409324330
  • Year of publication: 2021
  • Pages: 158
  • Language: Catalán
  • Binding type: Soft cover
  • Size: 230 x 140 mm
  • Weight: 314 g.
18,00€17,64€VAT included
9 Oryx points

Add to cart
En el 30 aniversari del Amics del Camí de Sant Jaume de Sabadell, presenten aquesta nova guia de la ruta: de Montserrat a Santiago.
Explica tot el que es necessita per fer la ruta a peu o en bicicleta: itinerari, alternatives per a ciclistes, serveis, albergs i cultura. Tres dècades de treball voluntari, senyalització, de caminades en grup, xerrades i exposicions fotogràfiques, de col·laboració amb entitats públiques i privades, creació d'albergs, edició de material imprès, servei com a hospitalers... tot un pelegrinatge que té com a fruit aquest llibre.

Recommended products

ITINERARIS DOLMÈNICS DE CATALUNYA

Publisher: Publicacions de l'Abadia de Montserrat
6,50€6,37€
itineraris dolmÈnics de catalunya

GUÍA DEL VALLE DEL JERTE

Publisher: Fondo Natural
9,00€8,82€
guÍa del valle del jerte

Would you like to subscribe to our newsletter?

Newsletter with editorial news, book recommendations and reviews, new products and offers on equipment, optics and nature in your garden.
Subscribe