PLĀSTIC. PASSAT, PRESENT I FUTUR

Kim E., Lee J.

  • L0032934
  • Publisher: Joventut
  • ISBN: 9788426146885
  • Year of publication: 2021
  • Pages: 44
  • Language: Catalán
  • Binding type: Hard cover
  • Size: 270 x 215 mm
  • Weight: 400 g.
13,90€13,62€VAT included
6 Oryx points

Add to cart
El 1992, un naufragi envia milers de joguines de bany de plāstic a la deriva per l'oceā; curiosament, les joguines no es desintegren malgrat el seu "llarg i inusual viatge". A partir d'aquesta introducciķ, els lectors es llancen a un examen minuciķs del plāstic: com va sorgir, com es fabrica i utilitza i com ha canviat el mķn, per bé i per mal. El llibre presenta de forma objectiva les aportacions d'aquesta substāncia derivada del petroli a el camp de la medicina i a l'accessibilitat dels productes manufacturats, així com el seu creixent impacte en el medi ambient. "Si no podem evitar els plāstics, hem de utilitzar-los de forma responsable, mitjanįant la reutilitzaciķ i el reciclatge", afirma Kim, destacant breument els avenįos científics i els esforįos sistemātics de reducciķ de residus a tot el mķn (i afirmant que "el reciclatge per si sol no pot resoldre el nostre problema amb el plāstic").
Una histōria completa sobre el plāstic, plena d'informaciķ per a capacitar als nens per a prendre millors decisions que beneficiīn el seu futur.

Recommended products

KĶNIK EL ESQUIMAL.

Publisher: Salvatella
9,40€9,21€
kĶnik el esquimal.

L'ARBRE DE LES FULLES DIN A-4

Publisher: Kalandraka
13,00€12,74€
l\'arbre de les fulles din a-4

MARA Y EL ENIGMA DEL LITORAL

Publisher: Siete Olas
11,90€11,66€
mara y el enigma del litoral

ENDEVINALLES. ANIMALS

Publisher: La Galera
7,00€6,86€
endevinalles. animals

Would you like to subscribe to our newsletter?

Newsletter with editorial news, book recommendations and reviews, new products and offers on equipment, optics and nature in your garden.
Subscribe