DVD GEOLOGIA. HISTÒRIA NATURAL DE L'ILLA DE MENORCA

  • L0014707
  • Publisher: Escandell
  • ISBN: 8492363894
  • Year of publication: 2002
  • Language: Catalán
  • Size: 190 x 135 mm
  • Weight: 92 g.
15,00€14,70€VAT included
7 Oryx points

Add to cart
Es creu que la terra té aproximadament uns 4.500 milions d'anys. Les primeres evidències de vida es remunten a uns 3.500 milions d'anys enrere, però es tractava de formes que no depenien de l'oxigen per viure.
Fa 2.000 milions d'anys, i a la mar, varen aparèixer les primeres formes de vida que com les actuals respiraven oxigen. Menorca va començar a formar part de la història de la terra fa uns 400 milions d'anys i ho ha seguit fent activament fins ara.
En aquest vídeo podreu veure els diferents materials que caracteritzen cada època a Menorca i les evidències més rellevants que s'han trobat, com per exemple ossos d'uns rèptils que varen viure a la terra milions d'anys abans que els dinosaures, i la fauna, avui extingida, que va deixar les seves restes en estat fòssil.

Recommended products

DVD CANTÁBRICO. LOS DOMINIOS DEL OSO

Publisher: Wanda Natura
18,00€17,64€
dvd cantÁbrico. los dominios del oso
25,00€24,50€
dvd the life of birds the complete series

DVD VENIDOS DEL CIELO

Publisher: 1080 Líneas Producciones
10,00€9,80€
dvd venidos del cielo

Would you like to subscribe to our newsletter?

Newsletter with editorial news, book recommendations and reviews, new products and offers on equipment, optics and nature in your garden.
Subscribe