COL·LECTIU EIXARCOLANT. ORENGA (ORIGANUM VULGARE). LLAVORS DE VARIETATS AGRÍCOLES TRADICIONALS

3,50€ 3,50€ VAT included
  • Write a comment
Shared
Col·lectiu Eixarcolant, posa a l'abast de tothom llavors d'espècies silvestres comestibles, varietats agrícoles tradicionals, i ornamentals tradicionals, per tal que de nou siguin cultivades, consumides i comercialitzades. Han de ser una eina de canvi que apropi a un model de producció, distribució i consum d'aliments més sostenible i accessible a tothom, basat en la proximitat i en la qualitat, que dignifiqui la feina d'agricultores i agricultors i que permeti mantenir la diversitat dels paisatges.
Són llavors cultivades i recol·lectades pel Col·lectiu Eixarcolant de forma totalment sostenible i respectuosa amb l'entorn. I com tot allò que fan, aquest projecte es duu a terme en base l'economia social i solidària i el no afany de lucre.
Les llavors van acompanyades d'un "manual d'instruccions" ben clar i ben ampli per tal que cultivar-les sigui d'allò més fàcil i siguin, mai millor dit, llavors de canvi.
ORENGA
Espècie aromàtica perenne de la família de les labiades que pot arribar a fer 60 cm d alçada. Cada any renova la part aèria. És un condiment indispensable a totes les cuines, i degut a que el seu cultiu és molt senzill, tothom el podria tenir a vora casa, ja sigui en una torreta, hort, marge o jardí. S utilitzen les flors, amb el calze de color vinós i la corol·la de color rosa clar, i les fulles. Després de la collita s asseca i així es pot conservar tot l any.

Questions about the product

There are no questions about this product

Product Inquiry

Recommended products
Marca Geoplaneta




Top
Menu 0,00€
Mi cesta (0 productos)